„Opravdu budeme letos nasazovat dvě octavie, se kterými pojedou velké soutěže Karlové Trněný a Trojan. Na sprintech nahradí Trojana Robert Klášterka, se kterým jsme domluveni na celý šampionát jednodenních soutěží a proto pojede s „embéčkem“ i v Blovicích. Trojanův start na prvním sprintu má za cíl vzájemné poznání nově složené posádky a proto zvolil pro tento účel týmové Subaru Impreza 555 ve skupině N. Je to stejný vůz, který Karla Trněného dovezl loni v Krumlově na osmé místo celkového pořadí. A proč startují Karel Trněný a Václav Pritzl s corollou? To je jednoduché, příprava dvou vozů si vyžádala svůj čas. Nechtěli jsme riskovat velké šturmování a možné potíže a protože stále běží naše dobrá spolupráce s JM Engineering z loňského roku, nebyl důvod v ní nepokračovat. Zajímavé bude i vzájemné porovnání,“ vysvětluje Stanislav Kafka.
Kam se poděla Katka Trojanová a Jana Pluhařová, úspěšná dvojice v loňském pořadí třídy A5 v MMČR? I na tuto otázku zná Stanislav Kafka odpověď: „Děvčata to vloni neměla nijak jednoduché, ale nakonec se ve velkých soutěžích podělila o druhé místo stejným bodovým ziskem s Okrajkem. Tento úspěch jim pro letošek vynesl zajímavou nabídku na svezení se špičkovým enkovým dvoulitrem. My máme velikou radost z toho, že si jejich umění někdo všiml a budeme jim držet palce i dál. Jen Karel Trněný je trochu smutný, že letos již dámský pohár pro Profiko Rally Team nezíská,“ uzavírá s úsměvem tuto odpověď jeden ze spolujezdců právě Karla Trněného.
A jak si oba spolujezdci rozdělili svou práci vedle Karla? „Stejně jako vloni se budeme s Václavem Pritzlem střídat s tím, že on by měl jet spíše velké soutěže a já sprinty. Výjimka jsou Blovice a Pačejov, kam to má Vašek blíž a Bohemka, tam zase vystrčím já jeho, jinak je možná jakákoliv improvizace závislá na momentálním pracovním vytížení.“
Milan Hauer, www.motorsport-review.cz